74 dni, 25 artystów muzycznych, 5 programów edukacyjnych dla najmłodszych – Zakopane postanowiło stworzyć klimacik znany z zagranicznych Apres Ski tworząc całosezonowy projekt H&M Loves Zakopane. W końcu udanym dniu na stoku należy się relaks…
W sercu zimowej stolicy Polski powstanie miasteczko nawiązujące do kultowych tradycji Apres Ski znanych z kurortów alpejskich. Cel, który poprowadził organizatorów do realizacji projektu jest piękny w swojej prostocie – zorganizować miejsce gdzie mieszkańcy i turyści w każdym wieku będą mogli odpocząć po intensywnym dniu na stoku. Choć definicja pojęcia odpoczynku znacząco różni się dla grup wiekowych organizatorzy przewidzieli szereg atrakcji, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.
LODOWISKO
Dla osób, które nie lubią biernego odpoczynku H&M Loves Zakopane przygotowało lodowisko o powierzchni 600 metrów otwarte codziennie od godziny 11. Wstęp na lodowisko kosztuje 10zł, a wykorzystany bilet można wymienić na 10zł rabatu w sklepach H&M.
CHILL ZONE
Osoby, które preferują odpoczynek poprzez dobre jedzie i napoje w gronie znajomych z pewnością skorzystają ze strefy relaksu. Restauracja Gazdówka, Karczma Polany, stoisko Java Caffee i bar Capitana Morgana będą dbać o błogostan uczestników.
PROGRAM DLA DZIECI
Organizatorzy nie zapomnieli o najmłodszych, dla których przygotowali 5 różnych programów edukacyjno-rekreacyjnych, takich jak nauka malowania na szkle, tworzenie góralskiej biżuterii czy doskonalenie jazdy na łyżwach. Pierwsze zajęcia ruszą już 27 grudnia, a ich koszt będzie wahać się od 35-40zł.
MUZYKA
Kluczowym elementem projektu H&M Loves Zakopane jest muzyka! Codziennie od 15:00 do 22:00 przez 74 dni rozbrzmiewać będą niezwykłe połączenia różnych gatunków muzycznych tworzone przez najlepszych DJ’ów w naszym kraju. Nie zabraknie również występów gwiazd dużego formatu takich jak Dawid Podsiadło, Maria Sadowska czy Yetz To. W pierwszym tygodniu działalności miasteczka za sterami konsolety staną:
– 18 – 19 grudnia – DJ Benito – mistrz łączenia stylów breaks, funk z mocnymi gitarowymi dźwiękami
– 20 – 21 grudnia – Break Da Funk – duet DJ’a Benito z jednym z wirtuozem bębnów – Jarkiem „Justinem” Kulikiem.
– 22 grudnia – DJ Chill & Retro – jeden z najlepszych DJ’ów na Podhalu, który przygotuje na tą okazje mieszkankę muzyczną, z lat 20’stych i 30’stych.
Zarówno wstęp do miasteczka jak i uczestnictwo w koncertach są kompletnie darmowe dzięki sponsorowi głównemu, czyli marce H&M. Za realizacją projektu stoi PortoBello Group, partnerem wydarzenia jest Biuro Promocji Zakopanego, a obsługą PR’ową zajęła się agencja Joy Ride. Partnerami medialnymi Apres Ski jest RMF FM, Tygodnik Podhalański, Infogram, Program „Pod Tatrami” oraz Skionline.pl.
Najświeższe wiadomości z miasteczka znajdują się na fanpage’u „Apres Ski Zakopane”
(https://www.facebook.com/ApresSkiZakopane)