The North Face Peak2Park to konkurs, w którym można wziąć udział poprzez zgłoszenie swojego filmu za pośrednictwem strony peak2park.com. W 180-sekundowej sekwencji zmontować można swoje najlepsze ewolucje nakręcone w snowparku, halfpipie lub poza trasami. Na zwycięzców Peak2Park czekają nagrody o wartości 65 000 dolarów, a także szansa na nagranie segmentu do nowego filmu Toma Wallischa i ekipy Good Company
Od 2010 roku zawody The North Face Park and Pipe Open Series, są okazją dla młodych miłośników konkurencji freestyle’owych do rozpoczęcia profesjonalnej kariery sportowej. Stworzona w 2014 roku wirtualna platforma The North Face Park and Pipe Open Series Virtual Competition (PPOS) dała tę szansę zawodnikom z całej Ameryki Północnej. W tym sezonie marka zaprasza do walki o nagrody warte 65 000 dolarów także narciarzy i snowboardzistów z Europy, w tym freeriderów, którzy powalczą w konkurencji All Mountain Open Series Virtual Competition (AMOS).
The North Face Peak2Park to konkurs, w którym można wziąć udział poprzez zgłoszenie swojego filmu za pośrednictwem strony peak2park.com. W 180-sekundowej sekwencji zmontować można swoje najlepsze ewolucje nakręcone w snowparku i halfpipie. Całość jest oceniana jak jeden przejazd w czasie zawodów.
W tym sezonie poza kategorią Park and Pipe (PPOS) można rywalizować także w kategorii All Mountain (AMOS). Zgłaszać w niej można filmy, w których znajdą się freeride’owe linie, ale i ewolucje wykonywane na naturalnych przeszkodach w ośrodku i poza trasami.
Zwycięzcy obydwu kategorii wyłonieni zostaną na podstawie wyników otwartego głosowania i oceny profesjonalnych sędziów.
„The North Face wspiera rozwój świata freestyle’u i freeride’u. Chcemy stworzyć narciarzom i snowboardzistom okazję do zaprezentowania swojego talentu. Nie potrzeba do tego drogiego i specjalistycznego sprzętu, bo w Peak2Park chodzi tylko o
kreatywność i umiejętności, a także sprawdzenie, jak wypada się na tle konkurencji” – mówi Katie Ramage, Dyrektor Marketingu Sportowego The North Face.
„Rozwój Peak2Park poprzez włączenie do rywalizacji freeriderów i zawodników z Europy, pozwoliło nam stworzyć prawdziwie globalną platformę. Z niecierpliwością czekamy na to, co pokażą nam utalentowani narciarze i snowboardziści, którzy eksplorować będą ulubione okolice – od Chamonix po Alaskę – tworząc przy okazji swoje wymarzone linie” – dodaje Jeremy de Maillard, wiceprezes ds. Marketingu i e-Commerce The North Face EMEA.
Na zwycięzców Peak2Park czekają nagrody o wartości 65 000 dolarów, w tym narty i deski Rossignol, wiązania od LOOK, kamery GoPro oraz sprzęt The North Face. Najlepszy zawodnik konkurencji PPOS dołączy do Toma Wallischa na planie nowego projektu filmowego ekipy Good Company.
Snowboardziści i narciarze, którzy sięgną po główne nagrody w konkurencji AMOS zostaną z kolei zaproszeni do wspólnego wyjazdu i nagrania filmu wraz ze sportowcami z teamu The North Face. Nagroda obejmuje pokrycie kosztów podróży, transportu, karnetów i zakwaterowania.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni po zakończeniu każdej rundy konkursowej. Przyznawane będą także nagrody dodatkowe, między innymi za najlepszy trik, czy najlepszy montaż nagrany wyłącznie z wykorzystaniem kamery GoPro. Dodatkowo nagrodzony zostanie film, który zdobędzie największą liczbę głosów publiczności.
„Ten konkurs daje ludziom ogromne możliwości. Możesz dopracować wybrany trick tak, by wyglądał jak najlepiej. Bez względu na to, czy robisz 360 czy double corka możesz zmontować swój najlepszy przejazd i pokazać go szerokiej publiczności.” – podsumowuje Colby Stevenson z Park City, który zwyciężył w PPOS w 2016 roku,
dzięki czemu wystąpił m.in. w pierwszym pełnometrażowym filmie ekipy Good Company pt. “Vice Versa”.
Rejestracja do udziału w konkursie jest już otwarta, filmy nadsyłać będzie można od stycznia 2017 roku.
www: www.peak2park.com
Facebook.com/peak2park
Instagram: @peak2park
Szukaj także dzięki hastagom: #peak2park #TNFpeak #TNFpark