Skocz do zawartości

Zestaw, bardzo proszę o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam prośbę aby ktoś doradził mi jaki zestaw sobie kupić ( wiązania + deska). Jeżdżę już kilka lat na desce, chciałbym kupić w końcu swój własne sprzęt. Mam do wydania na to około 800- 900 zł. Normalnie jeżdżę sobie po stoku, choć chciałbym w tym roku zacząć jeździć freestylowo. Mam na oku właśnie ten zestaw:

http://snowsport.pl/...Black_2014.html

 

Lecz nie znam się za bardzo na deskach i nie wiem czy moich pieniędzy nie wydam w błoto.

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące tego zestawu ... mam 170 wzrostu i jeszcze będę rósł ( mam 15 lat) i ważę około 55 kg. Jeśli kupie deske o rozmiarze 151 to gdy będę miał 175 - 178 to ta deska nie będzie mi za mała ?

 

Proszę pomóżcie mi.

Pozdrawiam :)

 

 

 

Jeśli ktoś ma czas to może mi dobrać zestaw do 900 zł albo osobno deske i wiązania. Aby rozmiar pasował do mężczyzny 170 - 175 cm wzrostu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten Morrow jest wykonany w technologii CAP, a więc technologii, z której praktycznie wszyscy producenci wycofali się jakieś 10-12 lat temu. CAP podatny jest na uszkodzenia i gorzej przenosi reakcje na krawędzie. Zdecydowanie bym się w coś takiego nie pchał.

Z dobrze jeżdżących desek w tym przedziale cenowym popatrz na Ravena (z tańszych np. modele RVN czy BRDS) i Voelkla. Do tego wiązania np. Raven s250,. Drake Fifty albo w promocjach może tanio dostaniesz jakieś Uniony i masz zestaw na dobre 4-5 sezonów na którym zrobisz progres.

Na 55kg deska około 147cm. Na wyrost może 150-151cm. Deski dobiera się głównie do ciężaru ciała, więc raczej obawiałbym się tego, że przytyjesz, a nie że urośniesz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Mógłbyś mi jeszcze doradzić w zestawach ? (bo myślę że tak łatwiej sobie kupie deskę)