Skocz do zawartości

Deska + wiązania => opinie + pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym riderem. Kompletuje własny sprzęt aby nie korzystać z wypożyczalni.

Moje parametry to 179/83-5 (więc deska 156-159).

 

Posiadam buty Burton Moto (43).

 

Następujące zestawy mam na oku:

 

Raven Pulse + Raven s250 (ewentualnie s400)

Endavour Guerilla + Drake Fifty

K2 Raygun + Drake Fifty (ewentualnie s250/s400)

Rome SDS Tour + Rome United

 

Mam jeszcze jednak pytanie o wiązania Burton Custom, Flux PR15 oraz Union DLX w porównaniu z powyższymi - czy one są porównywalne z powyższymi ? Czy jakieś z wymienionych wiązań (Flux/Union/Burton) odpadają kompletnie dla wymienionych desek?

 

Co sądzicie o moim wyborze?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw solidne doszlifowanie jazdy na stoku, za jakiś czas może trochę jazdy w puchu (ale stok na razie to podstawa).

Po jakimś czasie pewnie przyjdzie i chęć na jakąś zabawę z deską, ale park raczej odpada.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągle jestem niezdecydowany co do długości bo:

- Guerilla jest 157 (do 85kg) i 159 (do 90kg)

- Raygun 156 i 159 (oba mają ten sam przedział wagowy do 95kg)

- Rome Tour 156 (do 82kg) i 159 (do 91kg)

- Pulse 158

 

Niektórzy sprzedawcy namawiają mnie na długość bliższą 156/7 (bo taka tendencja by krótsze, bo bardziej zwrotna dla początkującego), inni na 158/9 (bo jak na stok to lepiej dłuższą, bo krótsza może być za miękka, bo przy prędkości mniej wibracji).. Czasami bo poprostu dysponują tylko taką a nie inną długością ;-)

 

Wydawało mi się początkowo że takie 2-3cm to prawie żadna różnica, a tymczasem okazuję się że size does matter ;-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

57-58 będzie optymalna. 159 to według mnie sporo na 85kg. Ja dorzuciłbym do tej listy Pathrona Powder Toy na którym sam jeżdżę i Pathrona FS. Zamiast camberowego Raven Pulse zastanawiałbym się raczej nad hybrydowym Element.