Skocz do zawartości

Jaka deska - proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zwracam się do was z prośbą o dobór deski. Na snowboardzie jeżdżę od 3 lat i w tym sezonie chciałbym sobie kupic nową deskę. Od zawsze fascynował mnie freestyle i od początku mojej "kariery" uczyłem sie tricków freestylowych. Myślałem o desce Pathron Sensei 2013 w rozmiarze 151. Mam 165cm wzrostu i ważę 63 kg. Czy moglibyście mi doradzić czy jest to dobry zakup czy raczej szukać czegoś innego a jak tak to czego?

Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

P.S.

załączam link, żebyście nie musieli szukać

http://snowsport.pl/...ensei_2013.html

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sensei to świetna deska. Solidny pop przy niedużym flexie i jednocześnie bardzo dobrze jeździ na krawędzi. W tej cenie na 100% nic lepszego się nie dostanie.

Pomyślałbym przy tych parametrach o ciut krótszej desce, np. Pathron Chillstick 147 jeśli może być ciut sztywniejsza lub też jeśli interesuje Cię nauka flat tricków to coś mięciutkiego, np. Raven Jibmaster.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy do czego jej potrzebujesz. Jeśli do jazdy i na hopy to podejdzie. Jeśli jednak chcesz jakieś flattricki, buttery robić, to popatrz na Jibmastera, który jest bardzo mięciutki i fajnie sprawdza się właśnie do taki zastosowań.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym móc zarówno pośmigać na stokach jak i porobić jakies akrobacje na hopach, kwestia tylko czy na dłuższej desce nie będzie to trudniejsze, bo wiadomo ze jak krótsza deska to łatwiej się nią obraca. Jezeli chodzi o boxy, rurki i tego typu sprawy to raczej nie jest to moim priorytetem

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach