Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc w wyborze sprzetu :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, choc jezdze juz dosc dlugo na nartach i desce to jednak w kwestii doboru deski jestem zielony :) w zwiazku z tym mam kilka pytan i mam nadzieje, ze mnie za nie nie zjecie ;) zaczne od tego, ze mam troche ponad 170cm wzrostu, waga 65-67kg, moja ostatnia deska miala 152cm, jezdze dosc dobrze i wiem dobrze do czego krawedz sluzy ;) deska ma mi sluzyc glownie do jazdy po stokach cietymi skretami, nie bede z niej korzystal w snowparkach, powinna zapewniac dobre trzymanie w zakretach i na lodzie. Zeby nie bylo idelanie budzet na sama deske mam ograniczony do 800zl i poluje na modele z zeszlego sezonu, jak do tej pory wypatrzylem - Nideckera Cult Camrock 155cm, a w pewnym sklepie polecili mi rossignola taipan amptek i salomon pulse (obie 156cm) <i mam wrazenie, ze polecali mi i zachwalali te deski byle sprzedac>

Co myslicie o tych deskach? Powiniennem celowac w twardsze deski? Jakies sugestie? :)

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim do dynamicznej jazdy na stoku wybrałbym klasyczny camber, którego nie zastąpi żaden rocker czy camrock. Nideckera bym sobie zdecydowanie odpuścił. Na Taipanie nie jeździłem, ale jest kilka testów i wypada bardzo słabiutko, np. tutaj:

http://snowboard-test.cba.pl/testy.html

Pulse to niezła deska, ale przeznaczona dla początkujących. Rozglądnąłbym się raczej za czymś bardziej zaawansowanym, np. Signal, Technine, Pathron (np. Legend), DC, GNU czy Bataleon.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. :) Strasznie zawily jest wybor deski :) ale juz powoli zaczynam coraz wiecej czaic.

Jeszcze mam pytanie odnosnie wiazan - wiazania flow dadza rade czy sa za malo sztywne? Do tej pory uzywalem zwyklych na zatrzaskach i na motylka, a te flow wydaja sie dosc "elastyczne"

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach