Skocz do zawartości

Zestaw dla ridera z rocznym stażem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na desce jeżdżę od roku. Posiadam własny sprzęt.

- Buty Rossignol: http://s1.pokazywark...376/4649306.jpg

- Wiązania Head: http://s1.pokazywark...376/4649312.jpg

- Deska Elan RSV Snap:

http://s1.pokazywark...376/4649309.jpg

http://s1.pokazywark...376/4649311.jpg

 

Wszystko kupiłem używane za cenę 300zł od kobiety sprowadzającej używany sprzęt z Austrii.

Deska była lepiona i szlifowana na krawędziach. Jak na początek byłem bardzo zadowolony. Dobrze mi się jeździło.

Jednak mam zaoszczędzonej trochę kasy i chciałbym kupić coś lepszego.

 

Moja waga: 79kg

Wzrost: 179cm

Długość wkładki: 29cm

 

Z rozmiarówki wyczytałem, że moja deska powinna mieć długość (+/-)160cm.

 

Buty:

Wyczytałem na forum, że Northwave Freedom SL to dobre buty. Co o nich myślicie?

I co myślicie o kupowaniu butów na odległość? Na forum niektórzy piszą, że nie mieli problemów z kupowaniem na odległość.

 

Deska:

Co do deski to również na forum zauważyłem, że polecacie: Raven RVN, Raven Gravy, Raven Sword (swoją drogą fajny zestaw) czy Voelkl Stroke dla początkujących riderów, co liznęli trochę przez rok jak ja :)

 

Wiązania:

O wiązaniach mało czytałem, bo zauważyłem że zazwyczaj sprzedawane są z deską. Jest coś ważnego co powinienem o nich wiedzieć przy zakupie, gdybym kupował osobno? Wiem, że Burton ma inne typy wiązań, na jakichś szynach. Ale na sprzęt Burtona nie chce się porywać, bo czytałem, że jego tańsze deski są gorsze od Ravena za tę samą cenę.

 

A na zestaw mam (+/-)1200zł.

 

#Edit: Skleiłem taki zestaw:

Buty Northwave Freedom SL2 '12, Rozmiar (mm): 290 - 399,00 zł

Wiązania Drake King '12, Rozmiar: XL - 299,00 zł

Snowboard Raven RVN Black 2013, Długość: 161 Wide - 649,00 zł

Razem: 1 347,00 zł

 

Co o tym myślicie?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach