idiotofsuburbia 0 Napisano 11 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 11 Grudzień 2011 Witam Jeżdżę 2 sezony, cały czas wypożyczałem sprzęt i na ten sezon chciałbym kupić sobie coś swojego. Myślę nad używkami bo mam ograniczony budżet a wolę kupić coś używanego lepszej firmy niż nówkę z no name Tak więc, na deskę+wiązania chcę przeznaczyć około 600zł. Mam 170 wzrostu i ważę 56kg więc podejrzewam że muszę znaleźć deskę o długości około 150cm. Dziś znalazłem na allegro Burtona LTR'a, posiada jedną wadę która jest widoczna na tym zdjęciu: KLIK Deska kosztuje 200zł, więc jeśli w serwisie daliby radę to naprawić dajmy na to za 100zł to i tak nie wyjdzie mnie to drogo, nie znam się na tym ale widzę, że krawędź jest cała i prosta Jeśli jednak kategorycznie odradzacie kupowanie takiej deski to proszę o jakieś inne propozycję (wiązań także jeśli można, nie chcę zakładać następnego tematu w innym dziale) Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matzel 0 Napisano 12 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 12 Grudzień 2011 jesli jest to dobry serwis to Ci to odratuja. U nas bez problemu, ale mamy najlepszy w Polsce Różnie to liczą, ale około 100-120zł powinno to kosztować. Zależy też, jak będą chcieli to zrobić. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnderseN 0 Napisano 12 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 12 Grudzień 2011 no troche przejechana , ale myśle , że dobry majster da rade Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mic 0 Napisano 15 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 15 Grudzień 2011 a ja myślę że szkoda kasy na nią. Za 6 stówek dasz rade znaleźć dechę w lepszym stanie i nie będziesz musiał po serwisach jeździć. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach