Skocz do zawartości

Deska za średnią kasę dla średniaka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Sporo czytałem na tym forum, jednak to mój pierwszy post.

 

Mam problem z doborem deski na nadchodzący sezon. Jeżdżę coprawda dopiero od roku, ale chyba nie najgorzej sobie radzę. Potrafię spokojnie zjechać stromym zboczem i zacząłem też trochę skakać w parku, jednak na razie połowa moich skoków kończy się glebą :) Poprzedni rok katowałem Ravena Gravy i wiązania też Ravena S200.

 

Wiązania chcę teraz kupić Ride Delta, ponieważ strasznie bolą mnie kolana po jeździe (lata koszykówki na betonowym boisku zrobiły swoje), a te wiązania podobno dobrze tłumią drgania i dodatkowo układają stopy pod kątem co generalnie mniej męczy nogi. Poza tym jest masa dobrych opinii o tych wiązaniach i znajomi też śmigają na Ridach i chwalą.

 

Nie wiem natomiast jaką wybrać deskę. Generalnie chciałbym coś na czym można pouczyć się skakać oraz porobić tzw. "flat tricki". Skakanie na pierwszym miejscu, strasznie mnie kręci :) Nie chcę mieć dwóch desek, jednej do parku a drugiej do zjazdów, więc fajnie, żeby na desce też dało się pozjeżdżać w miare sensownie.

 

Kasowo powiedzmy, że kasa to nie problem, ale nie wiem czy w mojej ledwie średnio-zaawansowanej fazie jest sens kupować deskę za 2k+. Tymbardziej, że mój Raven nie wygląda już za dobrze, bo sporo jeździłem poza trasą i ślizg jest dość mocno poraniony.

 

Sporo czytałem w tamtym sezonie o deskach, ale byłem w stanie ogarnąć tylko kilka firm, a jest ich cała masa. Do tego sporo już zapomniałem ;) więc byłbym Wam bardzo wdzięczny za sugestie co do dechy.

 

Have a nice Ride :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wiązania, to jeśli masz problemy z kolanami, nie pchałbym się w aluminiowe wiązania. Wiem, że Ride ma bardzo dobrą amortyzację, ale aluminium i tak przenosi mocno wszelkie drgania i wibracje. Poszedłbym raczej w Rome lub Fluxy.