Skocz do zawartości

Jaka deska dla mnie do nauki?


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko koledzy i kolezanki. Chce zaczac swoja przygode ze snoowboardem wiec trzeba cos kupic bo w wypozyczalniach maja do dupy i zle sie jezdzi. Jestem totalnym nowicjuszem i chce wiedziec jaka deske kupic. Mam 163 cm wzrostu waze 60kg i mam rozmiar buta 41-260mm/265mm. Mam maly budzet tylko 300-350zl deska moze byc uzywka bo nowki w tej cenie nie dostane chyba ze noname. Piszcie co wam trzeba wiedziec jeszcze to odpisze

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/deska-snowboard-burton-custom-148cm-wiazania-i1388936648.html

 

http://allegro.pl/deska-snowboard-atomic-piq-145cm-wiazania-i1390851096.html

Te dwie deski są nawet fajne, ale w burtonie spytaj jaki rozmiar buta mieszczą wiązania, a w atomicu co to za dziura w ślizgu.

Mi się bardziej podoba burton, ale to już twój wybór

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tutaj. Jak sie uczyc na desce jezdzic czego w jakiej kolejnosci? chcialbym wziac intsruktora na godzinke niech mi podpowie cos ale nie wiem kiedy go brac czy na samym poczataku czy jak juz cos tam opanuje. Najwazniejsze dla mnie jest zebyscie napisali mi co w jakiej kolejnosci sie uczyc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to poprawnie zapinać wiązania :) Uczyłem raz koleżankę to nawet do wiązań nie potrafiła dosięgnąć :D A tak na serio to najpierw zjazd na tzw "kreskę", czyli zjazd ze stoku po linii prostej (bądź prostej przerywanej... upadkami :) ), potem liść czyli zjazd na przedniej i / lub tylnej krawędzi deski w prawo i w lewo w dół stoku a potem to już skręty (przynajmniej ja tak jeździłem i teraz popinam skręty cięte na czarnych trasach, więc chyba dobrze zaczynałem :D)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach