Skocz do zawartości

pomocy w wyborze butów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Jestem początkujący. Kupiłem już deskę z wiązaniami , a teraz szukam butów.

Zamierzam jeżdzić po przygotowanym stoku , czasami troszkę po świeżym śniegu.

Zależy mi na w miare dobrych butach, w których pojeżdże dłużej niż jeden sezon.

Kwota jaką przeznaczyłem na to, to max 600pln.

Pomóżcie mi bo tyle tego na rynku, że naprawdę ciężko sie zdecydować.

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na Twoim miejscu upatrywałbym jakiś fajnych bucików z firmy Northwave Robią naprawdę fajne ,solidne a przede wszystkim wygodne buciki które posłużą Ci na wiele sezonów.

 

P.S a za 600 zł można kupić już fajny model

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taaa tylko te buty sa dosc sztywne..... ale jezeli chodzi o sama jazde to beda bardzo fajne

ja polecilbym 32 - bo sam w nich jezdze zeszłoroczne modele mozna kupic owiele tanije

np. ja swoje lashed'y kupilem za 600zł (plus znizka stałego klienta :razz: ) a normalnie kosztowały 800zł.a co bardzo wazne sa wyjtkowo lekke w porownaniu z deeluxami czy nortwave'ami. Ale sam musze przyznac ze przez chwile zastanawiałem sie nad decade - jendak nie mialem okazji ich przymiezyc a chodzilo mi o buty raczej miekkie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

No,a jak wybrać buty dla osoby która wciąż rośnie?

Bo jak kupie buty idealnie dopasowane,to za rok już będą małe,i jestem całkowicie zdezorientowany co do wyborut butów,Bill Gates nie jest moim wujkiem,i mi nie będzie co sezon przysyłał kasy na nowe buty

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez tak mialem przez dwa sezony,