warmaschine 0 Napisano 15 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 15 Styczeń 2010 Przyszedł mi Nidecker Axis,sprzedawca się pomylił..oczywiście wkurzony,dzwonie do niego i przedstawiam mu jak wygląda sprawa...Nie bardzo chciałem zbytnio bawić się w odsyłanie i ponowne czekanie,dlatego dzwoniłem tylko i wyłącznie w celu uzyskania rekompensaty pieniężnej i taką też uzyskałem(przynajmniej takie zapewnienie dostałem) Myślałem,że te deski oprócz wyglądu nie różni nic. Jednak przyszedłem do domu i zacząłem wertować strony w poszukiwaniu informacji o mojej nowej desce.. Nie byłem zbytnio zadowolony z tego co znalazłem - przestarzała konstrukcja Cap w porównaniu z Sandwichem Target'a wygląda średnio... Dlatego mam takie pytanie,czy warto bawić się w odsyłanie ,ponowne czekanie,czy to ma tak duże znaczenie?.. Mile również opinie użytkowników obu desek Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 16 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 16 Styczeń 2010 na twoim miejscu bym sie pofatygował i odesłał deske. Co to ku*... ma byc że przysyłaja Ci cos innego, nie to czego chciales... poza tym Target to lepszy blat. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
warmaschine 0 Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 16 Styczeń 2010 Do takiego wniosku doszedłem ..dzięki za upewnienie mnie w tym przekonaniu ..Mam nadzieje,że za kilka dni będę się już cieszył swoją deską ..Teraz trzymajcie kciuki za to aby przyszła właściwa ;D Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi