Bartek 0 Napisano 12 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2009 Witam, Potrzebuje informacje odnośnie deski Burton T6 2008 - po polsku.. Ciężko już coś w necie znaleźć , bo są modele 2009 i 2010.. Podstawowe info znam czyli Dla zaawansowanych, twarda, aluminiowy rdzeń w kształcie plastra miodu.. ale to niestety mało.. Tak poza tym co sadzicie o tej desce? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaft 0 Napisano 12 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2009 Co tu duzo gadac t6 po prostu miazdzy, jezdzilem na pozyczonej w zeszlym sezonie, jest piekielnie szybka burton wladowal w nia tyle technologii ze mozna by osobna encyklopedie napisac genialna maszynka do fr, waska wiazania M/L to maks chociaz burton zaleca M krucha raz przyrzniesz w korzen i moze byc po zabawie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 12 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2009 Wlasnie chodziło mi o opis tych technologi Cena deski konkretna, ale czas deskę wymienić po 5 latach Tylko buty mam z miękkie.. Do T6 preferuje sie Driver X (support 10/10 :oops: ) Deska ma z tego co wiem flex 8/10 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaft 0 Napisano 12 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2009 No to jedziemy... Smooth Ride Technology Wytlumienie, drgania wibracje i wstrzasy sa mozliwie najbardziej absorbowane przez deske zanim zostana przeniesione na nogi The Channel System mocowania wiazan. Mozna je ustawiac pod doslownie dowolnym katem jak sie chce i jak ci pasuje, nie musisz odkrecac wiazania wystarczy poluzowac pare srub, kompatybilny chyba wylacznie z burtonami 3D i EST. Even Core Profile Chodzi o to aby flex byl staly na calej dlugosci deski co ma bezposredni wplyw na statecznosc i rownowage Alumafly Core Jak wspomniales rdzen z alu o ksztalcie plastra miodu, bardzo lekki i gwaltownie reagujacy. Ciekawostka ze pojemnosciowo 10% to material a 90% powietrze Multizone EGD Wlokna ulozone prostopadle do rdzenia tylko pod wiazaniami, ma to polepszac precyzje i reakcje deski na skrecanie Triax Response Fiberglass Laminat o zwiekszonej czulosci reakcji Sintered WFO Vision Base Slizg spiekany ktorego nie trzeba woskowac w zaleznosci od temperatury na stoku Infinite Ride Hm cos na zasadzie przetarcia, ma to na celu uzyskanie stalosci w wyczuwaniu deski od pierwszego dnia Stainless Steel Pressure Distribution Edges Krawedzie na wysokosci wiazan sa nieco szersze co bezposrednio wplywa na lepsze trzymanie deski w ostrym skrecie, na lodzie, twardym ubitym sniegu itp. Pro-Tip Deska jest chudsza na nosie i ogonie. Polepsza rownomierny rozklad wagi na calej dlugosci 8/10 to nie tyle flex co FEEL – idea jest podobna, burton opracowal skale od 1 do 10 na ktora sklada sie flex, szytwnosc poprzeczna i materialy uzyte w konstrukcji. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 12 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2009 Super :wink: Ogromne dzięki.. Z tego co piszesz to deska naprawdę kozak.. Patrze na ceny i sa kosmiczne po 1500zl Ale czy drogo.. to zależy Bo niekiedy ceny kosmiczne.. Kupiłem 159cm - 130 Euro (550zl) po rabacie ((chcieli 630zl) ale kupilem jeszcze Burtona TWINa) ściągnięta z Austrii w stanie +bdb (jak to po 1 sezonie) Jest jeszcze wolny Custom X z 2008 troche w gorszym stanie ale cena kolo 400-500zl z tego co pamiętam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaft 0 Napisano 24 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2009 jest alternatywa dla T6 nie tak zaawansowana technologicznie ale prawie rownie dobra i sporo tansza - nidecker ultralight - carbon, rdzen nieklejony itp lekka jak piorko i bardzo sztywna szatan do freeride'u mam nadzieje ze da mi sie ja przetestowac w wkend to podziele sie opinia Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 25 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2009 jest alternatywa dla T6 nie tak zaawansowana technologicznie ale prawie rownie dobra i sporo tansza - nidecker ultralight - carbon, rdzen nieklejony itp lekka jak piorko i bardzo sztywna szatan do freeride'u mam nadzieje ze da mi sie ja przetestowac w wkend to podziele sie opinia Słyszałem o niej, podobno niezła.. Podoba mi sie jej wygląd. Ale tak samo ciezko ja znalezc jak T6 czy C60 czy Custom X A ze ściąganiem z zagranicy duzo pierniczenia i spore koszty, chyba ze ma sie znajomego. :wink: Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi