bercik 11 Napisano 9 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Styczeń 2009 Robiłem tam zakupy już wiele razy, sklep naprawdę gody polecenia każdemu snowboarderowi. Jak dotąd jestem zadowolony z wszystkich produktów które tam nabyłem. Chłopaki naprawdę profesjonalnie podchodzą do tego co robią no co ważne mają ogromny wybór sprzętu i bardzo ciekawe promocje ! Polecam wszystkim! http://www.supersklep.pl Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
srubka 0 Napisano 9 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Styczeń 2009 Dolaczam sie, to najlepszy sklep, a nawet super sklep Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
o_O 1 Napisano 10 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2009 A ja wam powiem, że tempo realizacji zamówień spadło znacząco. 3 dni czeka się na posortowanie paczek i dopiero wtedy wkracza UPS. Reszta bez zarzutów. No i zawsze dorzucają jakieś vlepy ; ) btw. no i ceny blatów skate tragicznie duże i zero obniżek w tej materii. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fillucas 0 Napisano 17 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 17 Styczeń 2009 Z supersklepu zawsze zamawiam buty i blaty (skateboarding). Mogę powiedzieć tyle: Pełen profesjonalizm, a promocje są super! Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiroQ 2 Napisano 21 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Listopad 2009 zamówiłem z tamtąd deske, buty, wiązania, kask, spodnie snwbrd, google (nie licząc zwykłej odzieży takiej jak czapki, koszulki, buty) i wszystko zawsze jest ok, ale czasami trzeba długo czekać i to jest wada. Ale nigdy nie musiałem zgłaszać reklamacji Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 24 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2009 Pracowałem tam ostatnimi czasy.. Zamówienia z internetu sprawdzaliśmy 2 razy dziennie i zawsze 2 razy dziennie rzeczy wyjeżdżały do pakowania do biura na Lea w Krakowie, jak coś komus pomyliłem to sorki hehe :mrgreen: :wink: Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luis 1 Napisano 24 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2009 codziennie przegladam ss swietne rzeczy i duzy wybor , sama posiadam kilka i jestem bardzo zadowolona Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 24 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2009 Ale ogolnie drogo maja, najlepiej na przecene trafic ale wtedy trzeba sie udac do Krk Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiroQ 2 Napisano 24 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Listopad 2009 najlepiej na przecene trafic Produkty z poprzedniego sezonu (2009) mają w dość dobrych cenach. no chyba że ktoś musi mieć zawsze najnowsze to co innego. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VfBElQgMUQ 0 Napisano 26 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2009 . Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 27 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2009 Ale ogolnie drogo maja ceny mają takiejak i wszedzie z tym ze wybór mają ogromny i faktycznie jak już się zaczną promocje i przeceny to jest ciekawie. Ale obsługa jak i sam sklep oceniam bardzo na + Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fillucas 0 Napisano 27 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2009 No zgodzę się z Robertem, ale muszę dopisać, że w czasie przecen można się naczekać z wysyłką. Podczas, gdy po 2-3 dniach miałeś paczkę, w czasie przecen jest szansa, że otrzymasz ją nawet 2 tygodnie później. Ale zawsze można zadzwonić i się dogadać - tak ostatnio zrobiłem Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiroQ 2 Napisano 28 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2009 No zgodzę się z Robertem, ale muszę dopisać, że w czasie przecen można się naczekać z wysyłką. Podczas, gdy po 2-3 dniach miałeś paczkę, w czasie przecen jest szansa, że otrzymasz ją nawet 2 tygodnie później. Ale zawsze można zadzwonić i się dogadać - tak ostatnio zrobiłem Niestety muszę się nie zgodzić. Dużo razy zamawiałem coś po przecenie i nigdy nie czekałem dłużej niż normalnie. A jak kumpel zamiawiał nowy towar to czekał 6 tygodni. Więc wcale nie ma takiej zależności że jak przecena to czekasz dłużej. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KortneYOs 4 Napisano 28 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2009 PiroQ, dobrze napisal! niema zaleznosci jezeli chodzi o wysylke. czasami po prostu kurier zawodzi ... czasami balagan w fakturach... ale z regoly wszystko powinno pojsc swoim tempem. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 28 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2009 Dlatego to czasami długo trwa bo zdarza sie ze towaru szukają po sklepach. Maja 2 sklepy i magazyn. Np. Na Zakopiance nie znajdziemy produktu to szukaja Na Loretanskiej albo w magazynie na Lea. Czasami zdarzy sie tak ze pol godziny przed Waszym zamówieniem przez internet ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt, bo nikt jeszcze nie zdarzył zaktualizowac go w sklepie.. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiroQ 2 Napisano 28 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2009 ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt. Na stronie SS.pl jest napisane: Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy Więc ocb? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 28 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2009 ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt. Na stronie SS.pl jest napisane: Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy Więc ocb? w siedzibie firmy Ktora jest na Lea w Krk.. Czyli biuro + magazyn Od tego sa 2 sklepy CoolSport Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiroQ 2 Napisano 29 Listopad 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2009 A gdzie są te 2 sklepy CoolSport? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fillucas 0 Napisano 29 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2009 @Piroq Napisałem w czasie przecen - czyli w czasie wyprzedaży, a nie, że kupisz przeceniony produkt, to dłużej czekasz. Mają wtedy dużo zamówień i chyba nie ogarniają wielkiej ilości paczek. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 29 Listopad 2009 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2009 A gdzie są te 2 sklepy CoolSport? Pisałem wcześniej.. COOL SPORT ul. Zakopiańska 62 ul. Loretańska 8 Kraków Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luis 1 Napisano 1 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2009 Bartek , a jest jakis problem z wymiana ? wczoraj przyszla mi kurtka ale jest za duza ;/ Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek 0 Napisano 1 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2009 Bartek , a jest jakis problem z wymiana ? wczoraj przyszla mi kurtka ale jest za duza ;/ Nie ma. Musisz zadzwonić do nich Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalol1234 0 Napisano 3 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2009 ja mam pytanie... wczoraj zamowilem sobie ciuchy, dostalem emaila, aktywowalem zamowienie i wyslalem kase do nich... dzis loguje sie na konto na supersklep.pl i jest napisane "0 produktow, 0 pln; twoj koszyk jest pusty" a gdzies tam napisali ze "w kazdej chwili moge wejsc na swoje konto aby sprawdzic co sie dzieje z moim zamowieniem" .Tak ma byc? wszystko jest ok?... prosze o pomoc, dzieki .. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Juras 0 Napisano 3 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2009 jak w każdym sklepie - w danej chwili Twój koszyk jest pusty bo poprzedni został opróżniony i przygotowany do wysyłki - na pewno jest jakaś historia zamówień tudzież coś w ten deseń Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomalol1234 0 Napisano 3 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2009 wlasnie nigdzie takiego czegos nie ma :/ Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi