Skocz do zawartości

Supersklep.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem tam zakupy już wiele razy, sklep naprawdę gody polecenia każdemu snowboarderowi. Jak dotąd jestem zadowolony z wszystkich produktów które tam nabyłem.

 

Chłopaki naprawdę profesjonalnie podchodzą do tego co robią no co ważne mają ogromny wybór sprzętu i bardzo ciekawe promocje !

 

Polecam wszystkim!

http://www.supersklep.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem, że tempo realizacji zamówień spadło znacząco. 3 dni czeka się na posortowanie paczek i dopiero wtedy wkracza UPS. Reszta bez zarzutów. No i zawsze dorzucają jakieś vlepy ; )

 

btw. no i ceny blatów skate tragicznie duże i zero obniżek w tej materii.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 10 months later...

zamówiłem z tamtąd deske, buty, wiązania, kask, spodnie snwbrd, google (nie licząc zwykłej odzieży takiej jak czapki, koszulki, buty) i wszystko zawsze jest ok, ale czasami trzeba długo czekać i to jest wada. Ale nigdy nie musiałem zgłaszać reklamacji ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem tam ostatnimi czasy..

 

Zamówienia z internetu sprawdzaliśmy 2 razy dziennie i zawsze 2 razy dziennie rzeczy wyjeżdżały do pakowania do biura na Lea w Krakowie, jak coś komus pomyliłem to sorki hehe :mrgreen: :wink:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najlepiej na przecene trafic

Produkty z poprzedniego sezonu (2009) mają w dość dobrych cenach. no chyba że ktoś musi mieć zawsze najnowsze to co innego.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ogolnie drogo maja
ceny mają takiejak i wszedzie z tym ze wybór mają ogromny i faktycznie jak już się zaczną promocje i przeceny to jest ciekawie. Ale obsługa jak i sam sklep oceniam bardzo na +
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zgodzę się z Robertem, ale muszę dopisać, że w czasie przecen można się naczekać z wysyłką. Podczas, gdy po 2-3 dniach miałeś paczkę, w czasie przecen jest szansa, że otrzymasz ją nawet 2 tygodnie później. Ale zawsze można zadzwonić i się dogadać - tak ostatnio zrobiłem :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No zgodzę się z Robertem, ale muszę dopisać, że w czasie przecen można się naczekać z wysyłką. Podczas, gdy po 2-3 dniach miałeś paczkę, w czasie przecen jest szansa, że otrzymasz ją nawet 2 tygodnie później. Ale zawsze można zadzwonić i się dogadać - tak ostatnio zrobiłem :D

 

Niestety muszę się nie zgodzić.

Dużo razy zamawiałem coś po przecenie i nigdy nie czekałem dłużej niż normalnie. A jak kumpel zamiawiał nowy towar to czekał 6 tygodni. Więc wcale nie ma takiej zależności że jak przecena to czekasz dłużej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PiroQ, dobrze napisal! niema zaleznosci jezeli chodzi o wysylke. czasami po prostu kurier zawodzi ... czasami balagan w fakturach... ale z regoly wszystko powinno pojsc swoim tempem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego to czasami długo trwa bo zdarza sie ze towaru szukają po sklepach. Maja 2 sklepy i magazyn. Np. Na Zakopiance nie znajdziemy produktu to szukaja Na Loretanskiej albo w magazynie na Lea. Czasami zdarzy sie tak ze pol godziny przed Waszym zamówieniem przez internet ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt, bo nikt jeszcze nie zdarzył zaktualizowac go w sklepie..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt.

 

Na stronie SS.pl jest napisane: Nie prowadzimy

sprzedaży bezpośredniej

w siedzibie firmy

 

Więc ocb?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktos kupi w sklepie stacjonarnym wlasnie ten produkt.

 

Na stronie SS.pl jest napisane: Nie prowadzimy

sprzedaży bezpośredniej

w siedzibie firmy

 

Więc ocb?

 

w siedzibie firmy

Ktora jest na Lea w Krk.. Czyli biuro + magazyn

Od tego sa 2 sklepy CoolSport

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Piroq

 

Napisałem w czasie przecen - czyli w czasie wyprzedaży, a nie, że kupisz przeceniony produkt, to dłużej czekasz. Mają wtedy dużo zamówień i chyba nie ogarniają wielkiej ilości paczek.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie... wczoraj zamowilem sobie ciuchy, dostalem emaila, aktywowalem zamowienie i wyslalem kase do nich... dzis loguje sie na konto na supersklep.pl i jest napisane "0 produktow, 0 pln; twoj koszyk jest pusty" a gdzies tam napisali ze "w kazdej chwili moge wejsc na swoje konto aby sprawdzic co sie dzieje z moim zamowieniem" .Tak ma byc? wszystko jest ok?...

prosze o pomoc, dzieki ..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • bercik locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...