KaCZoR 0 Napisano 30 Grudzień 2006 Zgłoszenie Share Napisano 30 Grudzień 2006 swoja droga przy woskowaniu chodzi o to zeby wosk wniknła miedzy pory slizgu a nie na nim zostawał - czyli mowiac krotko nalezy sciagnac wszystko Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjThomas 0 Napisano 1 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Styczeń 2007 a jak smarować nowa deske?? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADM 1 Napisano 1 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Styczeń 2007 Ja mam lepsze pytanie-po co smarować deski,i co by było jakbym tego nie zrobił? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 2 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2007 nowa deska jest już fabrycznie nasmarowana więc na samym początku nie musisz tego robić ale po kilku razach już by wypadało ją nasmarować. Co uzyskasz przez nasmarowanie?? No po pierwsze decha będzie o wiele szybsza no i ślizg będzie zakonserwowany i nie będzie się robił taki "wypłowiały" Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjThomas 0 Napisano 2 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2007 ok bede sie 3mał twojej rady dzieki wielkie !! Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRUBY 0 Napisano 2 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2007 Ja jak nie mam czasu na smarowanie i wosk mi się skończy biorę zwykłą białą świeczke pończochy mamy albo siostry najlepiej nowe i kotek kotek o średnicy koła wynoszącej 4 cm rozcieram świeczke na desce następnie korek wkładam do pończochy i zacieram ją ten wosk na desce korek przy mocnym i szybkim pocieraniu nabiera temperatury dość dużej i i jest to takie smarowanie troche na ciepłpo ważne by ściągnąć wosk dokładnie z deski i często zmieniać miejsce korka w pończosze. deska ma mieć taki nalot na koniec jak by się ją dopiero co ze sklepu przyniosło. w moim wydaniu cała operacja trwa 3 minuty. dobrze jeśli deska ma temperarure pokojową do jest lżej Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gosiunia10 0 Napisano 3 Luty 2007 Zgłoszenie Share Napisano 3 Luty 2007 na gorąco na początku każdego sezonu smaruję, no chyba ze naprawdę dużo jeżdze-bo są warunki-to jakies 2-3 razy:D - bo w tym roku to chyba mi ten raz wystarczy... buahahaaaa... :grin: Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skorcz 0 Napisano 15 Luty 2007 Zgłoszenie Share Napisano 15 Luty 2007 Witam mam pytanie jak deska wystygnie to musze zebrać nadmiar smaru... mam go ściągać aż przestanie się rolować czy tylko zebrać nierówności? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 17 Luty 2007 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2007 jasna sprawa... jak deska wystygnie to zbierasz nadmiar smaru do momentu kiedy już nic nie bedzie się "rolowało" nie o to chodzi żebyś miał 2 milimetrową warstwę smaru tylko o to chodzi żeby ten smar wniknął między pory w ślizgu i żeby pozostała jego cieniutka warstwa. Na sam koniec najlepiej jeszcze jest wypolerwać ślizg korkiem. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksio 0 Napisano 30 Październik 2007 Zgłoszenie Share Napisano 30 Październik 2007 mam pytanie jak pozbyc sie starego smaru z deski przed kolejnym woskowaniem? chyba ze to nie jest potrzebne i mozna nałozyc nowy smar na stary lub jego pozostałosci? jesli macie jakies domowe sposoby sciągania starego smaru to miło bedzie jak napiszecie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek LKR 0 Napisano 1 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2007 o jaki korek wam chodzi.? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 1 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2007 Luksio a więc żeby oczyści ślizg ze starego smaru powinieneś kupi sobie benzyne ekstrakcyjną. Możesz jakupi w każdym sklepie z farbami i lakierami, buteleczka kosztuje ok 3 zł. Nalewasz trochę na szmatkę i czyścisz ślizg. Jeśli użyjesz białej szmatki to zobaczysz jaki brud się krył na ślizgu :razz: No i to tyle w tym temacie. Ślizg powinieneś czyści przed każdym smarowaniem. Maciek LKR jakby Ci wytłumaczyc o jaki korek chodzi...hmm...chodzi o taki materiał z którego są między innymi wykonane korki do win (tych droższych :razz: ) , śą też tablice korkowe....wiesz już o co chodzi ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek LKR 0 Napisano 2 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Listopad 2007 no obczajam juz raczej masz moze jakis link .? gdzie mozna to nabyc.? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 2 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Listopad 2007 ja coś takiego miałem razem ze smarem Bakody...a tak to to nie wime gdzie można coś takiego nabyc. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek LKR 0 Napisano 2 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Listopad 2007 a spoko Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksio 0 Napisano 3 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2007 dzieki bercik za odp, ale mam jeszcze jedeno pytanko: czy mozna uzywac rozcieńczalnika nitro? bo niektórzy go polecają Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bercik 11 Napisano 3 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2007 Nitro w sensie z tej firmy ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VfBElQgMUQ 0 Napisano 3 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2007 . Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi-1 1 Napisano 5 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2007 to już lepiej benzyną :grin: nitro to może ślizg rozpuścić tak myślę :wink: Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luksio 0 Napisano 6 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 6 Listopad 2007 dzieki za wyjasnienie... gdzies właśnie słyszałem ze nie poleca sie nitro bo za mocne, wiec chyba pozostaje mi kupic benzynke thx wszystkim :wink: Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osidlo 0 Napisano 6 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 6 Listopad 2007 ja bym jednak pozostal przy starym sprawdzonym base cleaner Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VfBElQgMUQ 0 Napisano 8 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 8 Listopad 2007 . Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jed 1 Napisano 9 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 9 Listopad 2007 Raczej tak... Wyrównanie czyli oszlifowanie? Lepsze jest odnawianie ślizgu poprzez łatanie dziur. Po kilku takich szlifowaniach niewiele zostaje ze ślizgu. ;/ Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeedo 0 Napisano 9 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 9 Listopad 2007 no u mnie tzn TU w zeszłym sezonie a właściwie pod jego koniec zapłaciłem 50zł za (ostrzenie, smarowanie na gorąco, regeneracja ślizgu) ale teraz widzę że chyba ceny zdrożały i to znacznie:/ Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek LKR 0 Napisano 9 Listopad 2007 Zgłoszenie Share Napisano 9 Listopad 2007 Ja wtym roku inwestuje w swoj serwis kupie sobie wszystkie potrzebne rzeczy bo z tego co widzialem to w takiech serwisach robia na odwal... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi