Patryk 0 Napisano 20 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 20 Październik 2011 Drogie panie i drodzy panowie pytanie kieruje do was bo dręczy mnie myśl czy po smarowaniu ślizgu na gorąco należy go wypolerować i nasmarować właściwym smarem i wypolerować?dodam że pierwszy raz smarowałem i przeczytałem różne opinie na ten temat i są zbieżne,jedni polerują inni bez polerki śmigają na stokach.Z góry thx za odp. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matzel 0 Napisano 20 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 20 Październik 2011 polerka Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk 0 Napisano 20 Październik 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Październik 2011 Jeżeli ma to byc polerka to czy wystarczy wypolerować szmatką czy sa przeznaczone do tego celu inne narzędzia?.Zależy mi żeby dobrze to zrobić. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matzel 0 Napisano 21 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Październik 2011 szmatka wystarczy (nawet stara skarpeta ), a korkiem na extremalnie niskie temperatury Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaja45 0 Napisano 21 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Październik 2011 Polerować, wcześniej szczotka z miękkiego włosia, później polerka np. filcem, Matzel korek naturalny TAK, ale do wtarcia smaru, są też takie korki combi z jednej strony korek naturalny, a z drugiej specjalna podkładka do polerki lub inne rozwiązanie szczotka combi, z jednej strony szczotka z włosiem nylonowym z drugiej strony podkładka polerska, o taka jak np. poniżej szczotka nylon/filc Swix generalnie rozwiązań jest kilka Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk 0 Napisano 21 Październik 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Październik 2011 Dzięki wszystkim za pomocne rady mimo tego zastosuje sie do porady kaji45. Pozdrowionka. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipi 0 Napisano 8 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Kwiecień 2013 Jeżeli chodzi o smarowanie to zawsze na końcu musi być polerowanie wosk ma wypełnić jedynie mikropory - czyli po smarowaniu zbierasz maksymalnie ile sie da. Jeżeli chodzi o użycie korka to stosuje się go tylko przy smarowaniu na zimno i służy właśnie do zerbranie tego co pozostało w maksymalny możliwy sposób. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi