jedrek_1 0 Napisano 18 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 18 Grudzień 2010 Czy ma ktoś może linka do jakiegoś artykułu opisującego zasady regulacji wszystkich ustawień wiązania? I jeszcze jedno pytanie o regulację: Co daje ustawienie dolnego capstrapa w pozycji bardziej w dół, tzn. że trzyma on buta bardziej od przodu- za czubek buta, w porównaniu ze standardowym ustawieniem trzymania buta od góry stopy. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler129 0 Napisano 18 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 18 Grudzień 2010 Czy ma ktoś może linka do jakiegoś artykułu opisującego zasady regulacji wszystkich ustawień wiązania? To każdy producent ma swoje. Zazwyczaj do wiązań dostajesz szczegółową instrukcję ustawiania każdego elementu. I jeszcze jedno pytanie o regulację:Co daje ustawienie dolnego capstrapa w pozycji bardziej w dół, tzn. że trzyma on buta bardziej od przodu- za czubek buta, w porównaniu ze standardowym ustawieniem trzymania buta od góry stopy. Nazywa się to capstrap i sprawdza się świetnie Istnieją na to fajne procentowe statystyki których nie pamiętam jednakże wiadomo nie od dziś, że zmniejsza to ucisk buta i naprawdę odczuwalnie poprawia kontrolę deski - podsumowując jeśli mieści Ci się tak but to ustawiaj w pozycji na czubek. p.s Wypełnij pola w profilu dot. umiejętności i stylu jazdy - w przyszłych pytaniach unikniesz pytań o to Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matzel 0 Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 18 Grudzień 2010 ja nie umiem jezdzic w tym capstrapie i zawsze zapinam w tradycyjny sposob. W tym roku jeszcze sprawdze to na topowych wiazaniach salomona, jak nadal nie bede umial, to trudno ;P Reszte powiedzial killer. Kazde wiazanie i producent ma inna regulacje. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler129 0 Napisano 19 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Grudzień 2010 ja nie umiem jezdzic w tym capstrapie i zawsze zapinam w tradycyjny sposob. Żartujesz chyba matzel? Przecież jak normlanie zapinasz to w porównaniu z capem to niebo a ziemia. Generlanie zapinając na cap trzeba mieć bardziej obniżoną pozycję i lżej wciskać krawędzie - generalnie jeździ się łatwiej i lżej niż normlanie (+ nie uciskają buta). Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matzel 0 Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Grudzień 2010 czuje sie, jakbym nie mial tego paska ;D ale mowie, bede mial wiazanie Salomon Relay Pro do przetestowania, a jak sie uda to i Calibery i powiem co i jak Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi