Skocz do zawartości

POMOZCIE


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym usłyszeć Wasze zdanie na temat tej deski, ponieważ jestem nią zainteresowany. Jestem początkującym snowriderem xd. Mam za sobą dopiero 1 sezon ale idzie mi nieźle. Mam 172 cm wzrostu i 78 kg wagi. Link do deski i informacje o niej niżej : http://allegro.pl/item1177079140_szok_burton_cruzer_151_cm_wiazania_burton.html Aktualnie nie posiadam swojej deski a ciągłe korzystanie z wypożyczalni mnie spłucze xD. hehe. Co o niej myślicie.? Odpowiednia jak dla mnie.? Nie za tania.? I oczywiście co powiecie o jej stanie.. na zdjęciach widoczne. Możecie wspomnieć też o wiązaniach Burtona w tej desce. Byłbym bardzo wdzięczny. Prosze o szybko odp. z gory thx.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszej jakosci to to nie jest ale za taka cene ?

Slizg troszeczke mi sie nie podoba bo koles chyba oral tym blatem ale wszystko do zrobienia.

Blat troszeczke za krotki jezeli chodzi o ciebie. Twoj przedzial na AM jest w granicy 156-160. Proponowal bym sie rozgladnac z tym przedzialem.

Moja rada : odpusc i nie napalaj sie na nia ze wzgledu na cene.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slizg tez mi sie nie podobal. I tak zrobie xd. poczekam moze sie cos pojawi. thx za odp

 

[ Dodano: 9 Sierpień 10, 22:34 ]

A co powiesz/powiecie na zestaw.? Mam tu nowy z Ravena. http://allegro.pl/item1166099079_zestaw_raven_156cm_deska_scull_wiazania_buty.html tylko ze nie chce na poczatek wydawac tyle na deche xd. szukam tanszych ale mozliwe ze sie zdecyduje na ta.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem krotko. uzywany w dobrym stanie blat jest ciezko znalezc ( ale mozesz sie za takowym rozgladac. ktos napewno bedzie sprzedawal z zamiarem wymienienia na nowszy model :D) Raven to juz nie najgorszy blat. dodam tylko ze na tej aukcji wchodzi w rachube blat wiazania i buty! wiec to jest naprawde niska cena jezeli chodzi o zestaw.