zipi
User-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnyO zipi
-
Tytuł
Świeżak
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
częstochowa
-
Na desce od
2009
-
Preferowany styl
Jazda po Stoku
-
Skala umiejętności
8
-
Stance
Goofy
-
Deska
no name
-
Buty
salomon
-
Wiązania
burton
-
Ulubiona miejscówka
Białka + Kasprowy
-
Jeżeli chodzi o smarowanie to zawsze na końcu musi być polerowanie wosk ma wypełnić jedynie mikropory - czyli po smarowaniu zbierasz maksymalnie ile sie da. Jeżeli chodzi o użycie korka to stosuje się go tylko przy smarowaniu na zimno i służy właśnie do zerbranie tego co pozostało w maksymalny możliwy sposób.
-
1. Może trochę po czasie ale nie prawda. But ma być ściśle wciśnięty w wiązanie - jeżeli przedni pasek masz zapinany tylko z góry to najpierw zapinaj kostkę w innmy wypadku jak mocno dociągniesz paskiem z przodu to może pozostać luz miedzy butem a tylnym podparciem, jeżeli przedni pasek masz zapinany pośrednio przód i góra buta to możesz najpierw zapinać przedni.
-
Przy luzowaniu pomagają też podwójne sploty w sznurowaniu, zamiast przekładać 1x sznurowadło przy wiązaniu robisz to podwójnie zarówno przy pierwszej części jak i robieniu pentelki, - dużo lepiej wtedy trzymają sznurowadła - to taki patent z łyżwiarstwa - mam nadzieję że zrozumiałe to co napisałem.
-
Proponuję zamiast tępić dać podniesienie trochę większe, przy ostrych skrętach deska będzie trzymać a przy jeździe na snowparku nie będzie haczyć. Standardowo podnosi się na 0,5 jeżeli dużo jeździsz na snowparku może podniesienie na 1 stopień. Pamiętaj iż podniesienie na 1 stopień jest trudne do zniwelowania później w drugą stronę.
-
Jeżeli chodzi o szerkokość to zaleca sie na szerokość ramion, ale wiele osób jeździ z szerszym ustawieniem (byle by nie węższe bo stracisz stabilność). Choć generalnie zasada to aby Tobie było wygodnie, ja wiele razy przestawiałem gdy zaczynały mnie boleć kolana i wiem że często mnie bolały właśnie przy zbyt szerokim ustawieniem. Wiązana mogą być równo przód tył - do jazdy po stoku przód nie musi być dłuższy niż tył z resztą pewnie z czasem zaczniesz się uczyć też jazdy na drugą nogę - to naturalna kolejność nabierania doświadczenia, w głębokim śniegu jest to pomocne. Jeżęli chodzi o kąty w
-
Polecam większe ugięcie nóg w kolanach, zmienia się wtedy środek ciężkośći i poprawia to trochę stabilność, u mnie też pomogło ustawienie wązań (podpórek na łydkę) pod większym kątem - ale nie każde wiązana mają tą regulację.