Skocz do zawartości

rzeczoznawca.wiązania.


Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam pytanie do osób ktore byc moze mialy podobny problem.kupilem w sklepie allegro nowe wiązania(riden nitro strike)ktore okazaly sie totalnym bublem(pompki).wiązania reklamowalem jednak panowie z firmy nitro nie wykazali sie .orzeczono cytuje' calkowita wine klienta-pompki za mocno dociagane'(!).sprawa trafila do rzecznika konsumenta i pojawil sie problem, gdyz pani rzecznik nie znalzla rzeczoznawcy zajmującego sie tego typu problemami.i pytanie czy ktos z Was mial,ma, podobny problem?moze znacie takiego rzeczoznawce w okolicach krakow?bede wdzieczny za pomoc.pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
' calkowita wine klienta-pompki za mocno dociagane'

 

co za bzdure ci opisali! moim zdaniem czyste zbycie klienta nic wiecej! - to chyba normalne ze trzeba dobrze dociagnac wiazanie zeby nie odpielo sie podczas jakiejkolwiek ewolucji!

 

z tym rzeczoznawca powiem ci mountain, to bedziesz mial problem - ja nie spotkalem sie z takim przypadkiem nigdzie!

po mimo wszystkiego probowal bym u producenta - opisal cala sytuacje udokumentowal ja zdjeciami i czekal na rezultaty! a miedzy czasie szukal kogos kompetentnego ktory wydarl by od tych pijawek to co twoje!

pozdrawiam i zycze powodzenia

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kortne za odpowiedz).dokladnie tak zrobilem .co wiecej po nieudanej reklamacji w nitro.pl postanowilem sprawą zainteresowac 'centrale' w stanach.i tutaj nastepny zawod(.okazuje sie ze firma nitro nie ma centrali(przynajmniej łatwo dostepnej)diler w stanach do ktorego jak sie okazalo ,dotarla dokladnie opisana sprawa (ze zdjeciam)wyrazil ubolewanie...ze nie jestem zadowolony z polskiego dystrybutora...dodam tylko ze wiazanie nie byly na stoku.po przykreceniu do deski i 4(!)probach wiazanie nie nadawaly sie do uzytku.... w kazdym razie zostawiam post jako ostrzezenie przed ,zdawało by sie, renomowanym producentem.jesli jednak ktos ma jakąs rade chetnie poslucham.pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego ostrzeżenia przed firmą, myśle że to raczej bardziej wina pojedynczego produktu, czy chodźby 'allegro'... Nitro to raczej jedna z lepszych firm, każdej może sie to zdarzyć i jak wiemy każda zrobi wszystko by wyjść na swoje.

 

Zapewne jest to jeden z pierwszych twoich problemów tego typu (moge sie mylić), w przyszłości (niestety) jednak możesz sie jeszczce nieraz zawieść w ten sposób :neutral:

 

Mimo wszystko, życzę powodzenia w dalszej przeprawie przez prawne i techniczne pustynie zgłaszania wad produktów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nitro to raczej jedna z lepszych firm, każdej może sie to zdarzyć i jak wiemy każda zrobi wszystko by wyjść na swoje.

to, że mają dobre jakościowo produkty (chociaż tu bym się zaczął zastanawiać), nie zwalnia ich z odpowiedzialności za takie sytuacje - każda "dobra" firma spuściłaby łeb, powiedziała "moja wina" i starała się dojść do porozumienia z klientem, jak widać Panom z Nitro na tym nie zależy...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • bercik locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...