mountain 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 witam.mam pytanie do osób ktore byc moze mialy podobny problem.kupilem w sklepie allegro nowe wiązania(riden nitro strike)ktore okazaly sie totalnym bublem(pompki).wiązania reklamowalem jednak panowie z firmy nitro nie wykazali sie .orzeczono cytuje' calkowita wine klienta-pompki za mocno dociagane'(!).sprawa trafila do rzecznika konsumenta i pojawil sie problem, gdyz pani rzecznik nie znalzla rzeczoznawcy zajmującego sie tego typu problemami.i pytanie czy ktos z Was mial,ma, podobny problem?moze znacie takiego rzeczoznawce w okolicach krakow?bede wdzieczny za pomoc.pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KortneYOs 4 Napisano 7 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 ' calkowita wine klienta-pompki za mocno dociagane' co za bzdure ci opisali! moim zdaniem czyste zbycie klienta nic wiecej! - to chyba normalne ze trzeba dobrze dociagnac wiazanie zeby nie odpielo sie podczas jakiejkolwiek ewolucji! z tym rzeczoznawca powiem ci mountain, to bedziesz mial problem - ja nie spotkalem sie z takim przypadkiem nigdzie! po mimo wszystkiego probowal bym u producenta - opisal cala sytuacje udokumentowal ja zdjeciami i czekal na rezultaty! a miedzy czasie szukal kogos kompetentnego ktory wydarl by od tych pijawek to co twoje! pozdrawiam i zycze powodzenia Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mountain 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 dzieki kortne za odpowiedz).dokladnie tak zrobilem .co wiecej po nieudanej reklamacji w nitro.pl postanowilem sprawą zainteresowac 'centrale' w stanach.i tutaj nastepny zawod(.okazuje sie ze firma nitro nie ma centrali(przynajmniej łatwo dostepnej)diler w stanach do ktorego jak sie okazalo ,dotarla dokladnie opisana sprawa (ze zdjeciam)wyrazil ubolewanie...ze nie jestem zadowolony z polskiego dystrybutora...dodam tylko ze wiazanie nie byly na stoku.po przykreceniu do deski i 4(!)probach wiazanie nie nadawaly sie do uzytku.... w kazdym razie zostawiam post jako ostrzezenie przed ,zdawało by sie, renomowanym producentem.jesli jednak ktos ma jakąs rade chetnie poslucham.pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastator 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 Co do tego ostrzeżenia przed firmą, myśle że to raczej bardziej wina pojedynczego produktu, czy chodźby 'allegro'... Nitro to raczej jedna z lepszych firm, każdej może sie to zdarzyć i jak wiemy każda zrobi wszystko by wyjść na swoje. Zapewne jest to jeden z pierwszych twoich problemów tego typu (moge sie mylić), w przyszłości (niestety) jednak możesz sie jeszczce nieraz zawieść w ten sposób :neutral: Mimo wszystko, życzę powodzenia w dalszej przeprawie przez prawne i techniczne pustynie zgłaszania wad produktów. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Juras 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 Nitro to raczej jedna z lepszych firm, każdej może sie to zdarzyć i jak wiemy każda zrobi wszystko by wyjść na swoje. to, że mają dobre jakościowo produkty (chociaż tu bym się zaczął zastanawiać), nie zwalnia ich z odpowiedzialności za takie sytuacje - każda "dobra" firma spuściłaby łeb, powiedziała "moja wina" i starała się dojść do porozumienia z klientem, jak widać Panom z Nitro na tym nie zależy... Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mountain 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 jasne, buble zdazają sie wszystkim. dziwi mnie reakcja na juz zaistniała wade...osobną sprawą jest brak rzeczoznawcow w tej branzy.jak inni dają sobie radę w takich sytuacjach?hmm.dzieki.zobaczymy co z tego wyniknie.pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastator 0 Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2010 jak inni dają sobie radę w takich sytuacjach?hmm. Może nie dają? Nie wiem. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi