Skocz do zawartości
sulek1111

Jak zabezpieczyć naklejke na desce?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taką sprawę. Kupiłem deskę i niestety "ktoś" mi ją trochę porysował. Rysy śa tak widoczne, że postanowiłem żeby nakleić tam naklejkę.. dość dużą aby zakryć niedoskonałości.

Naklejkę już mam - producent nawet gwarantuje bezszkodową jazdę przez 10 sezonów - jeżeli sie pokryje ją lakierem bezbarwnym.

Naklejka to po prostu nazwa firmy z logiem, jaka zrobiła tą deche:) Chciałbym, aby było to zrobione pożądnie.

Robił już ktoś takie cuda? Jest to wytrzymałe rozwiązanie? Jeśli tak, to miałbym kilka pytań:

1. Jaki lakier użyć? Jakiś elastyczny? Nie wiem.. nie znam się, ale deska potrafi wyginać się dość mocno.

2. Znacie jakieś firmy, które robią naklejki (z projektów klienta) w szutkach 2óch np. (a nie 1000 minimum) - pożądne naklejki? - w prawdzie mam już naklejke, ale może uda mi się zdobyć lepszą jakościowo.

W sumie to tyle.. jeżeli chodzi o nakładnie lakieru to chyba zapytam w jakimś serwisie snowboardowym czy mogą mi go nałożyć.. żeby nie było zacieków żadnych..

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie za bardzo się tym przejmujesz? ;p Co z tego, że jest rysa? Snowboard służy do jeżdżenia, a nie zachwycania się jego wyglądem. Podczas jazdy i tak nie zwracasz na to uwagi, poza tym często masz śnieg na powierzchni i niewiele widać. Ja mam całą dechę obklejoną i specjalnie się nie przejmuję, jeśli po sezonie czy dwóch zedrze mi się jakaś naklejka. Najwyżej przykleję nową.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

zgadzam sie z powyzszym boli tylko pierwsza rysa, narobisz sie napracujesz z lakierowaniem a tu w sezonie nagle j** dojda 3 nowe rysy i co cala zabawa od nowa? chyba ze sa glebokie do rdzenia wtedy trzeba cos zrobic bo sie wilgoc wedrze

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Postój 5 minut w kolejce z narciarzami, a gwarantuję, że takich naklejek będziesz potrzebował znacznie więcej.