Skocz do zawartości

Nitro PRIME vs Salomon PULSE vs K2 Standard


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zamierzam kupić swój pierwszy snowboard. Jestem totalnym amatorem- raz próbowałem zjechać ze stoku i myślę, że szło mi nawet nieźle. Wcześniej jeździłem na nartach kilka sezonów. Nie wiem czy pozostanę dłużej przy desce, ale oglądając używki za 500-800zł stwierdziłem, że wolę dołożyć 200-300zł i kupić nówkę. Na samą deskę mogę przeznaczyć do 1000zł- nowe modele z zeszłego roku wymienione w tytule są dostępne w tej cenie, i wydają mi się dobrym wyborem na początek. Oczywiście nie obrażę się, gdy zaproponujecie coś innego, najlepiej tańszego. Patrzyłem również na gotowe zestawy ravena, np:

https://allegro.pl/oferta/snowboard-raven-core-163cm-wide-2020-wiazania-s200-8563261801

Wiązania wydają mi się mniej istotne więc pewnie zakupię z wyprzedaży s220 za niecałe 300zł, złe podejście?

Buty już mam- HEAD classic r. 46

mam 189cm i jakieś 94kg, celuję zatem (nie wiem czy słusznie) w długość 162-164 i wersje WIDE.

Poproszę o propozycję nowego zestawu (deska plus wiązania) do 1200zł, oraz opinie o wybranych przeze mnie "blatach".... który nada się dla mnie najlepiej?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...
  • bercik locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...