Skocz do zawartości

DESKA DLA STAREGO WYJADACZA


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Stary wyjadacz to może dużo powiedziane ale pozwólcie, że nakreślę mój problem. Czytam forum, oglądam filmy, recenzje i wszędzie pojawia się to samo stwierdzenie "w sam raz dla początkującego snowboardzisty"

No właśnie problem jest taki że na desce jeżdżę już z 18 lat i nie uważam się za początkującego. Szukam deski i wiązań w sumie do tysiaka. Wiem, że nie dużo ale niestety więcej kasy nie chciałbym dać.

Nie znam się kompletnie na sprzęcie a moja stara decha to jakiś zakupiony w decathlonie blat za 800 zł 10 lat temu. Zawsze myślałem, ze jak się umie jeździć to się pojedzie i na struganej w garażu desce ale ostatniego sezonu przekonałem się ze deska desce nie równa. Spontaniczny wyjazd w góry zmusił mnie do pożyczenia deski i po jednym zjeździe poszedłem ja wymienić druga już była lepsza choć dalej nie tak dobra jak ta sieciowa, która mam.

 

Jaki mam styl jazdy? W sumie nijaki. Bardziej kręci mnie szybka jazda i "kładzenie się" na stoku niż skoki itd. choć nie powiem po tylu latach jeżdżenia przydałoby się w końcu czegoś nauczyć. Inaczej mówiąc styl - szybka rekreacja z ambicjami na coś więcej.

 

Mój wzrost 180 cm waga 80 kg

 

Doradźcie proszę co kupić.

budżet 1000 zł.

 

Wszyscy polecają RAVENa a ja nawet nie wiem co to jest :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,