Skocz do zawartości

Deska & buty & wiązania na start :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem tu nowy, więc nie mam wszystkich tematów na bieżąco co też oznacza, że wpis który tu zostawiam mógł się już natrafić nie raz, ale wiadomo, iż nie będę przeszukiwał całego forum w celu znalezienia jednego tematu (choć przeczytałem już kilka). Nie denerwujcie się, więc na mnie :)

 

Otóż... jestem początkującym zajawkowiczem tegoż oto sportu zimowego jakim jest Snowboard i nie ukrywam - spodobał mi się mimu wielu gleb które zaliczyłem. Za sobą mam około 30h jazdy na desce (Salomon) wypożyczonej z wypożyczalni. Coś tam się już nauczyłem, lecz nie dużo, ale z racji tego, że spodobała mi się jazda na desce, stwierdziłem, iż sam sobie sprawie jakąś ciekawą, niedrogą deseczkę na start w budżecie do max 1300zł za komplet. Mój wzrost to około 180cm i waga 62-63kg (zamierzam przytyć parę kilo :P ), rozmiar buta to 42/43 (UK 8).

 

Czytałem o różnych deskach które polecają ludzie na początek typu (Burton, Raven, Head, Pathron), lecz najbardziej przypadła mi do gustu ta:

 

http://allegro.pl/ze...5769497787.html

Raven Relict Ltd 155cm 2015 (gdyby link był uszkodzony).

 

Jest ładna z wyglądu, dość polecana na start i ok cenowo.

 

Co o niej sądzicie ?

Rozmiarowo do mojego wzrostu/wagi ok ?

 

Domyślam się, że nie jestem jedyną osobą która o nią pyta, ale pewnie nie jestem też ostatnią :)

 

A może polecacie mi coś w podobnej cenie tak bym się nie musiał denerwować, że kupiłem sprzęt nie dla mnie .?.

 

Przeznaczenie to głównie jazda na dobrze przygotowanych stokach aktualnie przy moim doświadczeniu, a w przyszłości jak będę chciał coś więcej (skoki, ślizgi na rurach, rampach itd.) to na pewno będę potrzebować czegoś innego.

 

 

Za każdą odpowiedź z góry dziękuje :)

POzdro!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 months later...
  • bercik locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×