Skocz do zawartości

burton clash 2016


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zakupiłem ostatnio deskę burton clash model z 2016r.

Deska kosztowała mnie ok 1500zl bez wiązań. Jestem dość zielony w temacie desek

i moje pytanie brzmi, czy na tej desce dam rade kręcić jakieś triki? Koles w sklepie mówił ze jest to deska all mountain i ze jest dość uniwersalna ale chciałem tez zapytać tutaj na forum co o niej myślicie,

czy to był dobry wybór czy raczej kiepski. Chciałbym nauczyć się trikowa- jest to moja druga deska.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

zakupiłem ostatnio deskę burton clash model z 2016r.

Deska kosztowała mnie ok 1500zl bez wiązań. Jestem dość zielony w temacie desek

i moje pytanie brzmi, czy na tej desce dam rade kręcić jakieś triki? Koles w sklepie mówił ze jest to deska all mountain i ze jest dość uniwersalna ale chciałem tez zapytać tutaj na forum co o niej myślicie,

czy to był dobry wybór czy raczej kiepski. Chciałbym nauczyć się trikowa- jest to moja druga deska.

 

Czesc to zalezy :)

 

co rozumiesz przez triki ??? :)

 

jaka dlugosci masz deske ??? twoj wzrost , waga itp .

Generalnie clash jest miekka deske do wiec do np flat trickow tez sie nadaje ale juz umiesz jezdzic to bylo dorzucic 99 zl i kupic deski typowe FS Blunta albo Namedropper, ktore byly zdecydowanie lepsze do zabawy w parku.

 

Reasumujac jesli deska nie jest jakas mega dluga to nose rolle na niej bedziesz krecil :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam deskę na wysokości brody gdzieś będzie miała z 160 bo sam mam 175 i waga 77kg. tricki tj jazda na raile i boxy jakieś akrobacje w powietrzu. może jakieś 180 na stoku coś w tym stylu bym chciał się nauczyć

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam deskę na wysokości brody gdzieś będzie miała z 160 bo sam mam 175 i waga 77kg. tricki tj jazda na raile i boxy jakieś akrobacje w powietrzu. może jakieś 180 na stoku coś w tym stylu bym chciał się nauczyć