Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od niedawna zacząłem jeździć na snowboardzie(2 sezony), jazdę mam w miarę opanowaną, ale chciał bym kupić sprzęt, a nie ciągle wypożyczać. Głownie do jazdy po stoku, ale i też trochę freestyle. Jestem laikiem pod względem sprzętu dlatego proszę o pomoc. Trochę już poczytałem o tym jaki wybrać sprzęt, ale cały czas nie jestem pewny co będzie dla mnie najlepsze. budżet jaki chce przeznaczyć to 2000 zł z butami może trochę ponad.

 

Mam 193cm wzrostu

waga: 78 kg docelowo (85)

rozmiar buta 46

 

Póki co znalazłem takie dwa zestawy desek z wiązaniami. Co o nich sądzicie?

http://allegro.pl/sn...5470150252.html

https://www.decathlo...id_8345895.html

 

Może macie jakieś inne propozycje, co polecacie? ;)

 

 

co do butów to nie mam pojęcia jeszcze jaką firmę wybrać, ale tutaj wybór raczej padnie na to co będzie najlepiej pasować do stopy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

od niedawna zacząłem jeździć na snowboardzie(2 sezony), jazdę mam w miarę opanowaną, ale chciał bym kupić sprzęt, a nie ciągle wypożyczać. Głownie do jazdy po stoku, ale i też trochę freestyle. Jestem laikiem pod względem sprzętu dlatego proszę o pomoc. Trochę już poczytałem o tym jaki wybrać sprzęt, ale cały czas nie jestem pewny co będzie dla mnie najlepsze. budżet jaki chce przeznaczyć to 2000 zł z butami może trochę ponad.

 

Mam 193cm wzrostu

waga: 78 kg docelowo (85)

rozmiar buta 46

 

Póki co znalazłem takie dwa zestawy desek z wiązaniami. Co o nich sądzicie?

http://allegro.pl/sn...5470150252.html

https://www.decathlo...id_8345895.html

 

Może macie jakieś inne propozycje, co polecacie? ;)

 

 

co do butów to nie mam pojęcia jeszcze jaką firmę wybrać, ale tutaj wybór raczej padnie na to co będzie najlepiej pasować do stopy.

 

Czesc

 

 

Przede wszystkim szukaj deski w wersji Wide 158-161 max (jak lubisz pocisnac).

 

Desek pod twoj budzet jest sporo i niekoniecznie to Fatron czy Rejven