Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Poszperałem, wybrałem dwie deski, i proszę o pomoc w wyborze. Na desce dopiero zaczynam jeździć, byłem na dwóch wyjazdach, potrafię zjeżdżać, trochę też próbowałem podskakiwać xD Deska do zjazdów i zabawy, jak się nauczę (oczywiście na tej desce będę się szkolił). A mianowicie:

 

http://proboarder.pl...mited-grey-2016

 

http://proboarder.pl...ensei-blue-2015

 

To będzie moja pierwsza deska, nie znam się kompletnie. A może inna od pathrona jest też bardzo dobra, i nie koniecznie od razu za 1100? Budżet przekroczony, wolał bym troszkę mniej zapłacić, ale ewentualnie ok, skoro ma mi posłużyć na kilka lat.

 

No i czy wiązanie raven s250 wystarczy czy do tej deski to już musi być jakiś Rome Shift?

 

I ostatnie co, czy buty mają być po prostu wygodne, czy muszę patrzeć na jakąś konkretną twardość?

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pathron nie ma w kolekcji desek dla świeżaków. Z tych dwóch Senseja jesteś w stanie ogarnąć i to jedyna deska Pathrona na której jako świeżak nie bałbym się rozpocząć przygody z deską.

Shift i s250 to dosyć podstawowe, ale solidne wiązania. s250 mają trochę lepsze strapy, Shift są lżejsze. Jak budżet pozwala to popatrz na Rome United, Drake Fifty albo Raven Team.

Buty z flexem zbliżonym do pozostałych rzeczy, ale przede wszystkim wygodne na początek.

  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety żadna z tych desek nie ma rozmiaru 158w, a nitro stance 1400zl więc za droga. Szczerze to wolałbym wydac 800zl niż 1100, no ale jeżeli nie ma nic. No nic, dzięki wielkie :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli bym brał Core to carbon czy rocker?

Zobaczyłem też opinie, że jeśli myślę o jakiejkolwiek zabawie to lepsze 158 a nie 158w. Czy to prawda, i czy rozmiar buta 45 zmiesci się?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach