Skocz do zawartości
gregorek

Fajne buty w góry?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Wybieram się pod koniec marca (to znaczy - taki jest plan) w góry i się zastanawiam nad nowym obuwiem. Nie jestem amatorem chodzenia po górach, dotychczas bylem raz, w zwykłych adidasach. No i nie wspominam tej wycieczki miło szczerze napisze. przede wszystkim miałem problem z chodzeniem przez kilka póżniejszych dni. A teraz jest śnieg, więc adidasy w ogóle odpadają. Co kupić żeby nie kosztowało pół wypłaty, a z drugiej strony żeby dobrze chroniło. I jeszcze raz napiszę - chodzę w góry sporadycznie, więc nie muszą to być super świetne, wypaione i w ogóle trekingi. Chodzi mi o średnią półkę cenową i żeby można w tych butach było chodzic po miescie. Coś takiego najlepiej (czyli wygląd zbliżony do adidasów):

707444_salomon_328108_28_v0__01_kopia.jpg

fota z: http://www.eobuwie.com.pl/meskie.html

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Buty w góry to buty trekkingowe. Adidasy nie pełnią takiej funkcji. Tak w zasadzie to podałeś już link do sklepu, czyli mogę się domyślić że już wybrałeś?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a te ze zdjęcia to nie są trekingowe właśnie? zawsze mi sie wydawało że takie podobne to własnie trekingowe

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

...ale ja się nie znam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

te ze zjęcia to jak najbardziej w góry

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ostatnio najczęściej sprzęt turystyczny kupuję w sklepie survivalowym. Ich buty są wzorowane na obuwiu wojskowym http://www.bron.pl/odziez-obuwie-plecaki/buty-taktyczne . Funkcjonalne i trwałe. Przy tym są lekkie i widać ze są konstrukcyjnie przemyślane. Moja dziewczyna też kupiła u nich swoje buty. Są do tego kolorystycznie bardzo ładne.

4906_0_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Buty w góry mają być wygodne oraz bezpieczne:) a nie fajne :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi