Skocz do zawartości

Czy mój sprzęt da radę?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zwracam się do was o pomoc, gdyż nie znam się specjalnie na sprzęcie a wyjeżdżam na obóz szkoleniowy snowboardowy do Austrii. Posiadam swój własny sprzęt deska: Screw Boards Microwave i wiązania raven s450, załączam link (http://www.ceneo.pl/2114678). Wygrałam deskę kiedyś na zawodach, więc dostałam deskę bez możliwości wymiany. Dość dobrze radzę sobie na stoku itp.

Dowiedziałam się, że na miejscu będziemy mieli zajęcia w skateparku. Moje pytanie brzmi, czy moja deska podoła wyzwaniom? Nic jej się nie powinno stać, jeżeli będę próbowała wjeżdżać na boxy i tym podobne rzeczy? Najbardziej obawiam się uszkodzenia deski, bo na miejscu słono wynajem będzie kosztować. Jeżeli pomyliłam działy to przepraszam, nie bardzo wiedziałam gdzie napisać.

Liczę na szybką i pomocną odpowiedź.

Pozdrawiam, Pamela.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, uszkodzenia mogą wystąpić w każdej desce ale ten Screw sprzed wielu sezonów na pewno może być bardziej narażony na uszkodzenia niż inne markowe deski. Jeśli deska jest dobrze dobrana pod Twoją wagę to na hopkach nie powinno być problemu. Na railach boksach w każdej desce można dosyć łatwo uszkodzić krawędź i ślizg. Dużo też zależy od przeszkód w danym snowparku. Biorąc pod uwagę że będą to pewnie jakieś podstawowe zajęcia na których będziecie się uczyć 50-50 i potem może jeszcze boardslide to możesz spróbować.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach