Skocz do zawartości

Umiejscowienie wiązań na desce (wszerz)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postaram się jak najdokładniej opisać mój nurtujący mnie problem.

Otóż na stoku byłem dopiero dwa razy, za pierwszym razem wypożyczony sprzęt lecz za drugim razem zaopatrzyłem się już w swój. Nie jest to najnowszej generacji deska lecz kupiłem ją za 200zł razem z wiązaniami oraz butami więc chyba było warto na początek do nauki.

Po drugim dniu jazdy (pierwszym na swojej desce) wydaje mi się, że wiązania są ustawione za wąsko lecz gdy ustawie inaczej przód jest taki sam jak tył lub są za szeroko. Poniżej pokazane zdjęcia z wymiarami może wy mi coś poradzicie jak je ustawić aby było dobrze?

Pierwsze zdjęcie przedstawia rozstawienie takie na jakim jeździłem i które wydają mi się za wąskie.

Jestem początkujący deska do zjazdów ze stoków, 186cm wzrostu 70kg wagi deska ok 160cm.

Jak jeszcze czegoś ważnego nie wymieniłem to proszę pisać a poprawię.

 

Z góry dziękuję za pomoc Paweł.

 

post-3341-0-56850700-1361020788_thumb.jpg

 

post-3341-0-43733400-1361020791_thumb.jpg

 

post-3341-0-36290500-1361020784_thumb.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś jeździć na ustawieniu (przód deski taki sam jak tył)? Ja tak jeżdże i nie narzekam :D. To jest chyba bardziej istotne gdy jeździsz w puchu ,bo wtedy masz ciężar przeniesony bardziej na tył i nose jest w górze ,żeby sie nie zakopywał

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Jedynie z lektury wiem że wiązania powinny być rozstawione na szerokość ramion, może do czegoś Ci się to przyda. :P Do jazdy po stoku jak napisał kolega wyżej, najlepiej przód i tył tak samo. Wiadomo, to dość indywidualna kwestia więc najlepiej po prostu zbadaj rozłożenie wiązań bezpośrednio na stoku. ;P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 month later...