Skocz do zawartości
jed

Przygotowanie do sezonu...

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie ćwiczenia najlepiej wykonywać żeby sie przygotować do sezonu snowboardowego??

:arrow: :arrow:

Podajcie taki zestaw ćwiczeń na siłowni i nie tylko, który pozwoli na wiekszą frajde na stoku....

 

(z góry sorry jesli taki temat już był. nie mogłem znaleźć. podajcie linka) :lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam basen :mrgreen:

Pływanie w sposób naturalny rozwija wszystkie partie mięśni i nie obciąża żadnych stawów.

Polecam wszystkim :wink:

a poza tym to rozciąganie :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno dobre są przysiady jako trening wysiłkowy, ale część twierdz, że bardzo przeciążają organizm.

Osobiście popieram wszelkiego rodzaju rozciąganie, brzuszki, pompki, przysiady, skłony itp. Najgorsze to mieć odpowiednią formę do skakania, mam nadzieję, że siła prędkości deski pomaga w skokach :P.

Swoją drogą to przed każdym sezonem ciesze się, że zamiast autobusem idę do szkoły na nogach :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że Adi podałeś link. To zestaw naprawdę dobrych cwiczeń rozciągających. Tak około 2 tygodnie przed rozpoczęciem sezonu dobrze jest zacząc je wykonywac. Poza tym pływanie jak najbardziej, bieganie też, bo na desce ważne są silne nogi.

 

@Trim

 

Jeśli chodzi Ci o prędkośc z jaką najeżdżasz na skocznię, to większe znaczenie ma wybicie. Nie musisz szybko jechac, żeby wykręcic na niewielkiej hopie np. 540. Wystarczy odpowiednio mocne wybicie.

 

Poza tym pamiętajcie, żeby za każdym razem, gdy wchodzicie na stok, porozciągac się. Taka szybka rozgrzewka, rozciąganie, chwilkę pobiegac w miejscu. Pod koniec jazdy to samo... Naprawdę bardzo dużo to daje.

 

Temat przykleję, bo myślę, że każdy powinien wiedziec jak przygotowac się do sezonu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, chodzi mi raczej o ground tricks bazujące na ollie. Właśnie chodzi o to czy jadąc po samym stoku prędkość zwiększa wybicie (jade jade i nagle sobie podskakuje XD - o to chodzi). Szczerze mówiąc nie wiem jak wysoko jestem w stanie podskoczyć w czystym ollie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem... ;] Masz na myśli te wszystkie tailpress'y, nosepress'y itd.? Tutaj też znaczenie ma raczej umiejętność wybijania (nawet większe niż na skoczniach). Jedynie podczas jazdy trochę łatwiej jest zrobić olkę, niż z miejsca. No i im większa prędkość, tym dłuższy skok. Ja ollie zrobię może 40-50cm. ;p Prosi na płaskim skaczą ponad metr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi raczej o jakis zestaw cwiczeń na siłowni. Wiecie jakis układ co najpierw, a co potem itd.

Zacząłem chodic ostatnio na siłownie i nie jestem do końca pewien, jhak powinien taki trening wyglądac. Raczej chodziło mi o cos takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o siłownię to jakiś ogólnorozwojowy trening na wszystkie partie mięśni.. Dużo rozciągania i powinno byc dobrze :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumiec ze jakos specjalnie nie trzeba cwiczyc odpowiednich parti, tylko wszystko razem. Dzieki bardzo mi pomogliscie. :grin: :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak bercik mówi... Nie słuchaj tych wszystkich napompowanych koksów, którzy karzą cwiczyc codziennie inne partie mięśni. Gówno warte to wszystko jest... Ogólnorozwojówka i rozciągaj się przed i po każdym cwiczeniu czy każdej serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×