Skocz do zawartości

Voelkl dash 2012 + ??


Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim sezonie kupiłem buty salomon faction 2012 (rozmiar 43) jestem z nich póki co zadowolony.

Mam zamiar jeszcze w tym roku kupić deskę + wiązania.

nie wiem czy warto czekać na nowe modele (niby lepiej starsze sprawdzone, tańsze).

Tak samo nie jestem pewny terminu zakupu. mysle o październiku (końcówka). Nie wiem jak się ten termin ma do cen.

 

waga 72kg

wzrost 176cm

 

deska do: ubitych tras + wyskoki poza trase w las/w puch + początki FS (flat tricks, mini jumpy, może boxy.----- w stronę pipe'ów się nie wybieram)

 

Celuję w:

Voelkl Dash 2012 156cm

 

wiązań nie jestem pewny (może jakieś fluxy, rome united, drake'i, ravenki z wyższej pólki, albo coś całkiem innego,, nie wiem nie znam się)

 

jestem otwarty też na inne deski i wiązania

cena zestawu okolo 1400zł (wolałbym coś w okolicy 1200, ale dobrze uargumentowane 1700 też przeżyje)

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dash to polecana deska, choć nie wiem, czy na puch nie poszukałbym czegoś z większym rockerem. Zdaje się, że Spade ma solidniejszego rockera.

Od siebie mogę jeszcze polecić deskę Pathron Sensei albo Pathron Powder Toy. Jest w sieci kilka testów głównie Sensei w których zbiera świetne oceny a mimo, że to zaawansowana konstrukcyjnie deska (spiekany ślizg, kevlar i carbon dający solidnego popa), kosztuje tyle, ile inne marki wołają za podstawowe modele.

Raven będzie miał ciekawe wiązania s380 i s750 w tym sezonie z dobrymi strapami i pompkami.

Z innych wiązań - jeszcze kilka dni temu skateshop.pl miał 50% rabatu na wszystkie wiązania Uniona 2012, ale nie wiem, czy coś w tej chwili w odpowiednich rozmiarach zostało. Popatrzyłbym też na wiązania Fluxa, bo to jedna z wiodących marek.