Skocz do zawartości

Snowboard - wszystko .. m.in nauka.!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, mam pytania dotyczące tego super sportu.Jestem zielona a chciałabym sie nauczyć jeździć na desce..

 

-Chciałabym sie zapytac czy wiecie może gdzie w okolicach Katowic można się nauczyć jeździć na snowboadzie? Chodzi mi tak troszkę szkółkę ,gdyż nie chce od razu jechać w góry.

 

-Ile może kosztować?

 

-Jak się ubrać?

 

Chciałabym wszystko wiedzieć, gdyż w internecie jest tego dużo a niestety na każdej stronie pisze co innego i można się pogubić..

 

Dzięki za pomoc..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się ubrać hmm miałaś doświadczenie z nartami? to załóż to samo jeżeli nie to wskazana jest bielizna termiczna (ciepło, a chłód szybko zniechęca do zabawy) kurtkę i spodnie w których masz sporo swobody i które sporo wytrzymują i nie przesiąkają wilgocią. Najlepiej jest przeznaczyć jakiś fundusz na strój (marki typu campus są niedrogie a sprzęt robią porządny). Pod kurtkę oczywiście polar albo jakaś bluza. Pamiętaj żeby ubierać się z głową gdy widzisz że nie jest tak zimno to nie zakładaj najcieplejszych ciuchów bo się zgrzejesz, najlepiej z mojego doświadczenia sprawdzają się 3 warstwy (bielizna aktywna odprowadzająca wilgoć, polar, kurtka).

no i zapomniałem o skarpetach grubych/narciarskich :) oczywiste chyba są rękawice i czapka :P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 7 months later...

Witam, otóż mam za sobą "dziewiczy" Sac Longchamp Soldes początek z dechą, i na pewno przy tym zostanę, ale............no właśnie, jako pierwszą deskę posiadłem Optiona Eclipse, długości 155 (sam mam 171 i ważę koło 80 kg) i nie było źle ale Sac Longchamp Pas Cher mam takie dziwne odczucie że gdybym miał deskę krótszą (5, może 10 cm) to jakoś nauka by mi szybciej przychodziła i tu moje pytanie - Czy tak by faktycznie było czy po prostu na razie troszkę ze mnie "łajza" i dlatego mi ciężko?

Odnośnik do odpowiedzi