Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano,

Orientuje się ktoś, kiedy rusza snowpark w Białce Tatrzańskiej?

Jest szansa, że wystartuje 06.01?

Dzięki za info :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szanse na to są marne ...jak pod koniec stycznia stanie to będzie dobrze...nie ma śniegu...mrozu za dużego tez nie ma więc nie ma z czego zrobić parku :P oni zawsze najpierw muszą dobrze dośnieżyć wszystkie trasy a dopiero potem biorą się za park

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem ostatnio w Białce i to słabo wygląda. Tam gdzie jest miejsce snowparku wogóle nie ma sniegu , a na trasie robią sie przetarcia. Jeżeli będzie dalej tak kiepsko ze śniegiem to szans nie ma ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie że taka dupa jest ? ja wyjeżdżam na 5 dni od 16.01.2012r. i jak tutaj czytam to niezbyt mnie to pociesza. Ale niby pogoda prognozuje się całkiem spokoooooooooo. Jak ktoś był na kotelnicy to dajcie jakiś raporciikkkk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę wróciłem z Białki i na pewno warunki do jazdy są dobra w późniejszych godzinach pojawiały się przetarcia na starych trasach, ale tragedii nie ma. Nowa trasa bardzo dobrze przygotowana, pracowali sporo przy dośnieżaniu FIS-owskiej i czerwonej przy nowej kolejce, więc zapewne ruszą już w ten weekend. Niestety snowpark-u brak i kiepskie perspektywy. Pogoda szykuje Ci się całkiem niezła, pytanie tylko czy spadnie na tyle śniegu żeby postawić snowpark ... :???:

 

Daj znać jak będziesz, albo jak wrócisz czy coś się poprawiło. No i oczywiście czy park stoi :)

pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okk dzięki za info ; ) no właśnie właśnie ciekawe co z tym snowparkiem, kurdeee pro nie jestem no ale tak chciałem popróbować ;d oby nawaliło przez te kilka dni śniegu haha ;d musimy być dobrej myśli. A jeżeli chodzi o info to na pewno dam relacje, jak się uda z gór to walne, a jak nie to gdy wrócę napiszę kilka zdań ; d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To by było tak na bieżąco:

Snowpark w Białce R E W E L A C J A !!!

W porównaniu w zeszłym rokiem dużo lepiej, więcej miejsca, są dwa boksy, dwa raile, rura i taka przeszkoda że jest górka i na wierzchu metalowa kula - nie mam pojęcia jak to się nazywa :wink: oraz dwie skocznie, czego nie było rok temu, no rewelka po prostu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mogę podesłać fotki w ciągu paru najbliższych dni :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja bym prosił o fotki bo z chęcią przemyśle temat białki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

p2090187.jpg

 

p2090188.jpg

 

p2090189.jpg

 

p2090190.jpg

 

p2090191.jpg

 

p2090192.jpg

 

p2090193.jpg

 

p2090194f.jpg

 

p2090195.jpg

 

I to by było na tyle z przeszkód. Jest tam na jednym ze zdjęć widoczna skocznia, ale ciężko jest zrobić jej jakieś wyraźne zdjęcie, postaram się za niedługo wstawić filma ze skoczni ze mną w roli głównej :wink: Może wtedy będzie można jakoś tę skocznię ocenić :roll:

Jest jeszcze jedna skocznia, zaraz za tą pierwszą, prawie identyczna tylko próg ma odrobinę wyższy

Mam nadzieję że zdjątka się przydadzą :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekamy na więcej :) za tydzień się tam wybieram, więc planuje trochę czasu w parku spędzić :) może też coś dorzucę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ja uwielbiam takie pcv'ki jak z 5 fotki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za foty,

Już nie mogę doczekać się wyjazdu :)

PCV-ka fajna sprawa, niestety wczoraj załatwiłem sobie piszczel na podobnej :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×