Skocz do zawartości

Dla tych co nie wiedzą jaką deskę kupić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem początkującym/bardzo średniozaawansowanym snowboarderem. Po dwóch sezonach jazda idzie sprawnie, ale jeszcze sporo brakuje. Jeżdżę solidnie na krawędziach, choć na trudniejszych trasach brakuje czasami płynności.

 

Czy jesteście w stanie doradzić mi konkretny model deski z wiązaniami? Byłbym niezmiernie wdzięczny.

  • Wzrost: 191cm
  • Waga: 82kg, docelowo 90kg
  • Rozmiar buta: 46 (29.5cm), Salomon Faction
  • Cel : doskonalenie jazdy, sugeruje deske AM/FR, z jednej strony deska uniwersalna, a z drugiej umożliwiająca cięte skręty, do szybkiej/technicznej jazdy
  • Cena: deska plus wiązania do 2000zl.

 

Za wszelkie sugestie z góry dziękuje.

Pozdrawiam,

hapece

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 196
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Co oznacza "średnio zaawansowanym początkującym"? To mniej więcej tak, jakby napisać niewidzący z sokolim wzrokiem Nie napisałeś jaki masz budżet. Co dokładnie zamierzasz i jakich proporcjach robić

Hehe, to musisz zacząć przepuszczać ludzi jeżdżących na Pathronach Sensei 158 i w końcu na mnie trafisz

Hybryda ma rocker od wiązań, więc łatwiej inicjuje skręt, camber między wiązaniami lepiej trzyma krawędź i lepiej spisuje się w puchu. Flat najczęściej jest w deskach FS, często w deskach na raile (ch

Co do długości to wybrałbym 163-164 wide. Najlepiej w szybkiej jeździ na krawędzi zawsze sprawdzi się klasyczny camber, niezależnie od tego jakie niestworzone teksty wypisuje producent. Ujdą jeszcze hybrydy. Z desek pasujących do Twojego profilu mogę Ci polecić: Pathron Legend 164w (bardzo fajny camber, jeździ na nim jeden z s-s-s.pl), Ride Highlife 163w (hybryda), a prostszych konstrukcyjnie desek Nitro Magnum (trochę biednie, bo z biaxem, ale daje radę).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,